dagens outfit

| Outfits

idag har jag på mig ;
leggings från h&m.
linne från bikbok.
adidas kofta.
halsduk från åhlens.
skinnjacka från lindex.
hejannw

H&M :)

Emma

ja:D

lisa

Fin blogg:)

D A N I E L A ♥

- jadå:)Själv med?

D A N I E L A ♥

- jadå själv med?:)

hejannw

snygg jacka :)

elin

fin blogg!

va gärna med på min tävling på min blogg, kommentera inlägget länk tävling!:)

Cajsa

den jag går på nu eller den som vi var på idag?

hejannw

varsågod :)

ella

snygg outfit :)

moa

sv: va skönt!

haha åh tack så jätte mycket :)

brukar bara göra till mina kompisar xd

Cajsa

haha ok..XD Ålsta folkhögskola...vet inte vad jag skulle ha gjort utan folket här! :O Helén har verkligen varit helt underbar mot mig och alla har hjälpt mig så mycket! ^^ kommer sakna alla till sommaren.. :( utbildningen är ju bara ett år..:P

hejannw

vad gör du? :)

Anonym

vem tog bilden ?=)<3

matilda

Fin blogg!

Kolla gärna in min=)

Fanny

Riktigt snygg outfit :)

Martinnatasha

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: