dagens outfit

| Outfits
outfiten kanske läggs ut lite för sent, men bättre sent än aldrig !
tog bara på mig något imorse för var trött och vi gick upp tidigt.
mohahah, här kommer den;

leggings från h&m.
linne från bikbok.
kofta från ginatricot.
Mikkis

Såg precis klart på den. Riktigt sorglig och bra! :)

Sagha

Kommer folk hem till oss och äter oså sj?:D

Love is forever ♥

haha jag minns inte :P

iiissa♥

sv: håller med!:/

sandra

aha då förstår jag :D

sandra

snygg outfit :)

Lexie

haft en toppendag :) själv?

söt outfit :)

Claudia;)

bara braa:)<3

Sagha

Okej:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: