by amanda

| Vardag
nu hoppar jag in i duschen och sen går jag och lägger mig, dåligt uppdaterat idag.
men jag hinner inte mera ! imorgon fyller bloggen 2 år, wohooo !
vi hörs imorgon när jag kommer hem, för jag & natou ska på bio vid 18.20 så det
kanske blir sent. vi ska i allafall se filmen änglavakt. menmen, hörs imorgon.
pussar amanda <3
hejannw

solat, vart hos tandläkaren och vart med en kompis :)

sandra

ja.. men sånt är livet/:

tackar :)

linn wiklund

haha okej, inte jag heller,

men ring mig iallafall så bestämmer vi något <3

Emma

hhihi tack :D

lisa

sv; skolan, dusj?

Sabina

sv/ Åh vad söt du är, tack!

M I M M I

sv: har varit på praoen, sen stan självdå?<3

FANNYHEDBERG - fannyjosefin.webblogg.se

mycke, händer på valborrg då:)?

Anna

sv: Det är bara bra med mej :) hur är det själv ?

hanna

såkul! Fick du med dej nå fint hem då? =)

maria

sv: hihi varsågod :)

japp ;)

hur är det med dej då ? :)

kram!

moa

sv: inte mycket :)

dudå?

Aggeoa ♥

SV: Låter riktigt bra (y) :)

J U L I A♥

Njaa den har väl vart helt okej än så länge själv? :)

FlizanLizan

sv: Tack så mkt :D

ella

sv: ingen orsak :) hur mår du idag?

Marie

Lägga till varann på bloglovin?

S.

Grattis till bloggen ;)

linda =)

åh vad kul! :D

julia

as fin blogg! :)

M<3

sv: Tack!=)

Anonym

aha oj haha jag trodde de :P

D A N I E L A ♥

- praktik sen inget:)själv?

Anonym

du har en jäätte fin blogg! älskar designen och allt. du verkar vara en glad tjej med gott självförtroende och bra vänner:) så nu har din blogg funnits i två år? kul att det gått så bra, du borde fira stort nu. det är du värd. Hoppas att allt går din väg och att du har kul, det är det viktigaste. man ska inte bry sig om vad andra säger och tycker. Ha det bra. kram från en "bloggvän".

Natalie

Härligt att höra! :) Jodå min dag har varit fin so far! Bara kvällen kvar nu =)

M

sv; bra att du röstar men dock försent ;)

Emma

Sv; ÅÅÅH! vad härligt! :) Sjukt avis! Jag ska helt seriöst fundera på att åka. Kanske får med mig killen. ;p

Du får gärna säga hur filmen var sen.. Skulle också gärna vilja se den nämligen.. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: