by amanda

| New in, Vardag
Hello bitches !
Jag har nästan precis kommit hem och sitter nu och äter. Dagen har varit jätte härligt, varmt och soligt men lite småkallt på kvällen. Jag och filippa drog till skärholmens centrum efter skolan, shoppade lite och kollade i en massa affärer. Åt lite och efter ett tag drog vi hem. Vi åkte till slussen och mötte hennes mamma, hämtade pengar och sen vidare till kärrtorp. Hälsade på några och efter en stund kom Annie och Hanna. Vi åkte till hammarbyhöjden snabbt. Annie & Hanna gick till ip så jag och filippa åkte till bagis istället. Vi gick till en sushi bar och efter en stund kom Annie också. Dom åt medans jag satt brevid och drack cola. Fy för sushi :O När de ätit drog vi till kärrtorp och träffade muffe, emil, matte, jerry och micke. Vi satt i fattig parken och gjorde ingenting speciellt och efter en stund gick jag hem. Men nu ska jag äta, pussar amanda <3


fina inköp va ? :)