by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar :) Jag vaknade för ett tag sen men har legat och halv sovit. Jag ska alldeles strax äta frukost och sen börja göra mig i ordning för att åka till farsta eller något med mamma. Vi ska köpa lite och förmodligen fika någonstans. Men jag bloggar senare, pussar <3

bild tagen i fredags :) <3 love
Cajsa

allt bra med dig idag då?

Cajsa

jo, seg i skallen annars är det bra..^^ händer idag då?

Anonym

åh vad härligt! Tar den slut fort? =)♥

lina

hahaha, usch! :D

Ha en fin dag! =D

Cajsa

åh, va kul. :) jag ska bara städa. :/ vill baka också men har inge markarin, bara torrvaror.. :/

natalie

har precis gått upp och ska snart bli hämtad av pappa, själv då:)?

lina

Tack =D

sandra

det gick bra, men vi ska nog inte bli tillsammans igen.

Cajsa

skulle om jag hade pengar. :P

lina

Ska städa rummet och chilla, dudå? ;D

Annika

:)

inte mycket, ska väl bara ta det lugnt, själv då ? :)

natalie

Okej, men hoppas du får en bra dag! =)

FlizanLizan

sv: idag ska jag bara chilla sj? :)

l i n d a

hah ja iofs ;)♥

ronja

naajs bild :)

LINDAVIOLA!

sv; det som skedde igår stod i inlägget du kommenterade ;D. Men jag dömde gymnastik och var på kalas. Själv :)?

O L I V I A ' ♥

sv; okej kul :) jag har oxå vart i playa de las americas :D <3

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: idag ska ja bara plugga..:( dudå?

MyzaaN - Princess Pink

tackar ås jättemycekt sötnos<3

moa

sv: vadå hur gammal är jag nu? :O

moa

sv: tack;)

Ciiz

vi får vänta o se :D

Cajsa

19..^^ fyller 20 den 7 sept. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: