by amanda

| Vardag
kalla aldrig någon för ditt allt, för när du förlorar den så har du inget kvar.
sandra

ja, kan ju kolla på svtplay om jag vill men orkar oftast inte det:P

hejannw

härligt :

sagha

Hej har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna men nu är jag tillbaks och ska updatera bra hela helgen!:) Nu är frågan är det något speciellt ni vill läsa om?



Jag hade tänkt att ha en liten mini tävling. Kanske lägga upp lite självförtroende tips osv.. Kom gärna med dina tankar och tips.



Har du några självförtroende tips som du vill gästblogga om i min blogg säg till!:) eller vill du gästblogga om något annat speciellt ämne hör av dig!:)

Katja

sv: jag har haft det rätt bra,själv? :)

O L I V I A

sv; ja min dag har funkat :P sj?

LINDAVIOLA!

sv; jag har varit väldigt stressad den senaste tiden:S.

FlizanLizan

sv: de får lixom inte vara han :P

Joda dagen har vart bra diu dag då? :)

hejannw

visst är den _D

jodå, skälv?

O L I V I A

sv; aa, de regnar sen snöar de sen är de 15 + :s knas väder haha :p

Anonym

haha de känns ändå skumt .. tänk om de hans pappa :O för han var också i parken

Benedicte

Fine øyne :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: