by amanda

| Vardag
Åh, jag måste verkligen börja uppdatera bättre ! Men det har blivit så mycket nu, jag har ju precis kommit hem så har massor med läxor och så. Hur som helst så har skoldagen varit helt okej, min första sen innan lovet. Det var riktigt kul att träffa alla kompisar igen, men jag ser inte fram emot allt jobb som väntar. Men jag har redan hunnit ikapp det mesta. Det enda jag behöver göra nu är en uppgift om big bang :p Hahah, efter skolan gick jag på läxhjälp och efter det drog jag och elin till centrum. Chillade i solen en stund och sen gick vi till solariumet och hon solade lite. Efter en stund kom mamma och hämtade mig. Vi åkte och kollade på tapeter, jag hittade en jätte fin som säkert komma passa i mitt rum. När vi var färdiga drog jag hem och åt, och sen ut igen för att träffa Elin, Muffe, Emil, Leo och Annie. Vi träffades i centrum och sen åkte vi till hammarbyhöjden. Gick till en liten park och gungade och efter en stund till en annan. Vi hade kul som alltid, men efter en stund drog Annie. Vi andra gick runt lite, snackade och så. Men efter en stund så drog Elin också. Så jag var med killarna ensam, vi drog till kärrtorp och dom spelade lite fotboll i centrum. Annie & Elin kom tillbaks igen, men jag gick hem bara en liten stund efter. Leo skulle också hem så jag passade på att ta sällskap med honom :) När jag kom hem så satt jag lite framför datorn och lyssnade på musik och sen åkte jag till pappa och hämtade kläder, dator, böcker m.m Så jag kom hem för en liten stund sen. Ni får bilderna från idag, men bilderna från teneriffa kommer imorgon eller något. Vi hörs senare eller imorgon om jag hinner. Pussar & Kramar amanda <3






Sandra

om jag ska vara ärlig vet jag inte, antar för att vi bråka så mycket.. fick ingen rimlig förklaring av min dåvarande pojkvän

Katja

sv: hej, det är lugnt :)

varsegod, hihi ja det förstår jag!

är förkyld, men annars är det bra

kram!

C E C I L I A ♥

sv: Jag kan typ imorgon, kan du då? :)



puss <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: