by amanda

| Vardag
nu ska jag börja dra mig mot sängen, ska bara borsta tänderna. sen ska jag lägga mig i sängen och smsa lite. nästa gång vi hörs så är jag i teneriffa. jag är lite orolig inför flygresan faktiskt, men det kommer nog att gå bra. ni får önska mig lycka till ! ha det bra alla sötnosar. jag kommer sakna er alla, men vissa mer än andra. pussar <3

bella :)

hejhej :)

din header är verkligen jätte fin :)

hur mår dudå ?

Anonym

var så lite så :)

det är bra när man blir nöjd! :)

skönt! :D

Cajsa

va bra sötaste! ^^ höres när du kommer tillbaka då och ha det SÅÅÅ bra! :D

ebba

sjukt vacker! :O

grymt fina ögon och sjukt fint hår! :)

J U L I A♥

Funderar på att gå och lägga mig själv då?

S.

Det går säkert jätte bra. :)

Jossi

Sv; Så bra :)

Jo, det har varit riktigt bra :)

Lena

sv: ja verkligen =)

linnea

sv: vsg =)

photoblog by malinhe,

SV. okeu! :D

Emelie

Fint! :D



Sv: Å tack så jättemycket! :D <3

Sara

åh tack tack :D

Katja

fin blogg! gillar headern :)

allt bra? kram :)

Linda

FINA BILDER:d

maria

sv: jaa! :)

fina bilder :D

kram!

ABSSOLUTAARNELA

tack :)

Vad ska du hitta på idag? :)

kram!

C E C I L I A

SVAR; fan vad jag saknar dig redan amandaa! <3

Du får ha det så bra där borta i teneriffa, hälsa krister & alla så hörs vi när du kommer hem!



Trevlig resa (:

Pusspuss

natta

kul att du är med!!! glöm inte att hålla utkik efter vinnaren,

allt bra? puss kram!

Love is forever ♥

ikväll ska jag inte göra mycket, bara spendera den framför tvn. dudå? :)

LINDAVIOLA!

sv; Aw, tack :D.

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

Anna

sv: Tack så mycket :D

Annika

Inte mycket, varit hos en kompis hela helgen så vi har bakat lite och så, dudå ? :)

ronja

oj vad fin du är! jag älskar dina ögon :)

Mathilda

[förlåt för sent svar men inte haft orken till blogg för vissa omständigheter]



Hej hej :)

Nej inte mycket , hämtat min moped & solat :) Dudå ?

A Z R A !

sV: heh okej :D

är det där din riktiga hårfärg?

skit snygg:D

Ciiz

tack tack :D

Linn-lay

va härligt :D joo då jag mår toppen jag med ;D lite seg en sån här sista lov dag bara , men det funkar :D något planerat in för nästa vecka då? :D

One Tree Hill Blogg

Sv: Tack detsamma :D

emelie

gillar din hårfärg den var riktigt snygg :D

CAMIE

Åh, tack så mycket sötnos ^^,

alexandra

du har jättefint hår!

Nadja

bara bra. =) Har du gjort ihelgen? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: