by amanda

| Vardag
Hello bitches !
Nu sitter jag hemma med hanna och ska snart äta middag. Det blir hamburgare och pommes. Vi har precis kommit hem. Vi åkte en snabbis till björkhagen och träffade matilda och pablo och sen åkte vi hem till elin och var där en stund. Hur som helst så ska vi snart äta, så vi får höras senare. Puss på din gött :)
aww

häärligt :d

Jossi

Sv; Varse :D

Allt bra? :)

Cajsa

ja min dag har bara varit toppen..^^ din då?

Kajsa

Svar: Okej, vad bra. Jo, den var okej iallafall

ebba

hihi, ja låten är grym! :D

nej du är söööt! <3

linnea

sv: dsm =)

D A N I E L A ♥

- härligt jo det är super:)

D A N I E L A ♥

- skönt att höra:)

OLIVIA LEGEND

sv; okej ;D fett fin ny design :D

Emma

gud vad skönt!vart ska du:)?

Pam :)

fin design! ;D

sv: tack så mycket du!.

ABSSOLUTAARNELA

Va gör du? :)

MyzaaN - Princess Pink

så lite så:)

ja det förstår ;)

liza

sv: ja.. tack desamma! :)

moa

fin blogg :)

allt bra?

snygg makeover på bloggen hörru! :)



åhja jag har haft en bra dag, har du?

natta

Du kanske har varit med innan så här får du en ny chans!

nu drar jag en utlottning på ett beauty kitt från Body shop!

Ta chansen att vara med kanske blir du som vinner.



Puss kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: