by amanda

| Vardag
Jag sitter hemma hos filippa och har precis ätit frukost. Jag ska snart göra mig klar och sen dra ut och träffa Hanna. Jag vet inte vad vi ska göra, men jag ska träffa alla möjliga idag eftersom det är sista dagen jag kan träffas innan jag åker utomlands. Jag åker ju hemifrån 6 inatt, planet går 8 på morgonen. Jag kommer inte ha med mig någon dator, så under tiden där bästisarna över. Men vi tar mer om det sen för nu måste jag gå. pussar och kramar amanda <3
BRUNETTBLOGGEN

Tack för din röst :)

wendela

Fon blogg läs gärna min blogg/kjamm

maria

fin blogg! :)

kram!

J U L I A♥

Okej vad bra (:

sandra

tack detsamma!

åh jag vill också åka utomlands

IDALARSSON

okej, vad packade du till :)? kram

Emma

kompisar, själv?:)<3

I D A :)

sv. nja inte så mycket.



gissa kändis på min blogg. lottar sedan ut som som har rätt. och om du vinner blir du veckans blogg hos mig och du kommer synas i min meny :D

IDALARSSON

åh vad roligt, vart skadu fara ? :) jag hoppas du får det bra :)! kram

Anonym

det finns redan några längst bak,gillar inte att lägga bilder på mig.



<3

sandra

okej det är ju inte bra, men det kommer säkert gå bra ska du se :)

J U L I A♥

Ingenting speciellt sj?

maria

sv: hihi varsågod och tack! :)

allt bra med dej :)?

kram! :)

aww

ny header, fiin :)

Ciiz

Tack :) jag söp, vad gjorde du?

Jossi

Fin blogg :D

A Z R A !

sV: desamma!:D

härlig bild:D

photoblog by malinhe,

SV. okej! :)

simone

Vad söta ni är :)

sara

hejsan !

jag tycker om din blogg den är fin och bra !

nä jag andvänder inte blogglovin, men jag funderar på att skaffa ! :)

sandra

bra det :)

M O A ~ FOTO

SV: Tack detsamma! :D

Anonym

haha xD <3

Anonym

haha xD <3

J U L I A♥

Nice (:

maria

sv: vad bra! :)

det är bra med mej :)

kram!

sandra

ja hoppas bara man får någon fråga :P

J U L I A♥

Tack så gulligt! :)

maria

sv: japp (y´



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: