by amanda

| Vardag
nu är jag hemma från stan igen. jag mötte ida i gullmars och vi åkte in till centralen. kollade runt lite och sen gick vi till gallerian. där köpte vi typ en yoghurt glass som var super god ! har ni smakat det någon gång ? sen träffade vi angelica och sanna en snabbis. efter det åkte jag hem till mig och ida till henne. jag ska nog bara ta det lugnt resten av dagen. jag ska kolla på film med mamma någon gång ikväll, och äta dip med gurka till. mums, men jag hör av mig senare. pussar amanda <3

jag kan inte ladda in bilder för det finns ingen sladd här "/
så ni får en sunkig webbcam bild -.-
sandra

aa, kan kolla om jag hittar någon bild på dem :)

Elvira Eriksson

Svar: ja:)

sandra

jag hitta dem, men de ser inte lika snygga ut på bild :P

- YE HELLO !

- vad skojsigt :)

Ellen.

jooo då livet leker ! :)

btw: följ gärna min och jessis blogg som vi starta nyss tsm, www.partqueens.bogg.se :)<3

Victoria

SV: Ahaa, okay. Då fattar jag ;)



Jaa, det är svårt att komma på rubriker men själv gör jag mitt bästa, haha.



PUSS&KRAM

XOXOXO

sandra

okej (:

ja dem satt snyggt på också.

Trodde mina lår skulle se jätte stora ut i dem men de gjorde de inte :)

sandra

hihi japp :P

Anonym

:OOOO

den bloggen hadde ju typ

SNYGGASTE HEADERN EVER :DDD <33

Emma

det förstår jag!:)

tack<<3

Anonym

hihi :DD

sitter o dreglar just nu ;DD

som typ Homer simpsons när han ser en munk (a)

Emma

inget alls har jag gjort;o

och ikväll ska jag vara med kompisar<3

själv?

f

tack :)

Elvira Eriksson

Svar: är sjuk.. du då?:)

Mikkis

JA eller hur?!!!! TACK :D ska fan byta tillbaks med en gång!!!!

Victoria

SV: Jag har träffat en kompis lite kort och varit ute och gått. :P

Själv?



PUSS&KRAM

XOXOXO

Anonym

haha hur kan man inte liksom xD

Anonym

:O

hur kan man tycka det?

har dem gått o blivit banana's?! -_-

Victoria

SV: Åh, vad nice!

Vilken film blir det?



PUSS&KRAM

XOXOXO

ronja

sv: tack så mycket :D

fin! :)

f

det är bara bra, själv? :)

Alina

allt bra idag? =)

S.

Jag har aldrig smakat på youghurtglass...

matilda

Hoolaa, allt bra? :)

emilia

söt du är:) fin blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: