by amanda

| Vardag
nu börjar jag att bli klar, ska bara platta håret. sen ska jag åka in till stan och möta cecilia. jag vet fortfarande inte vart vi ska fika, vi får se om det blir i gamla stan. men jag bloggar så fort jag får tillfälle, när det är vet jag inte. men vi hörs, pussar amanda <3
linnea

sv: aa =)

sandra

haha ja det är den verkligen (:

sirada

sv: förlåt för ett sent svar! Jag har inte gjort nåt speciellt faktiskt :D själv dA? :)

sandra

haha okej :P

linnea

sv: dsm =)

Emma

gud vad mysigt!:D

ha en bra dag<3

OLIVIALEGEND

sv; idag ska jag bara ta det lugnt sen ska jag kanske ut ikv :) sj?

LINDAVIOLA!

sv; Haha, lite små äckligt ja xD.

Anonym

har inget planerat xD

sj?<33

matilda

vad handlar den om ? :O <3

ABSSOLUTAARNELA

hej!det är bara bra själv? :D

skönt! ;)

liza

sv: okey nice :)

hih. tack :D <3

liza

sv: inte så mycket dudå? :p

Fanny

svar; åh, vad mysigt! hoppas ni hade det kanon! :)

LINDAVIOLA!

sv; ja, det har jag =). jälv då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: