by amanda

| Vardag

visste ni att robert pattinson har kommit ut som choklad ?
jag tycker inte att det är speciellt likt, men riktigt coolt !
vad tycker ni ? :)
sandra

vi är hos min pojkväns pappas frus mamma :p

Mathilda

okejokej !;D

sandra

haha aa :P

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack sötnos <433

gissa vem ? ;)

ja tycker det är bra.

för då kan man ju låsas att man äter upp i idioten så han aldrig kommer tillbaks. jo det va rätt likt, en sån skithög som han :D

Emma

hej sötnos!

jag har haft det lite stressigt dom senaste dagarna därför har det tagit tid att svara på din kommentar! Hur är det med dig?



Jag har bloggat dock lite granna för att hålla bloggen vid liv *skratt*. Om du har missat det asså ^^



Puss

emma

sv: tack så mycket! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: