frågestund =)

| frågestund


några har bett mig att ha frågestund och här kommer den, fråga på nu så svarar jag på dina frågor ! =)
frågestunden avslutas på söndag kväll !

filippa

gillar du någon?

bra självförtroende?

vilka kan du lita mest på?

LOOOVEE YOU !



FRÅGESTUND I BLOGGEN!

fråga exakt va du vill ! http://liippas.blogg.se/2009/september/fragestund.html#comment <3

Anonym

varför bloggar du?

när började du bloga?

favortplagg?

favoritmat?

faovit dryck?

vilken blogg läser du mest?

besöksrekord?

vart bor du? trivs du?



sådär :D ngr vare iaf!

My

sv: nää :o

Anonym

har du pullat ?

fanny

hur gammal är du?

vilken är din favoritaffär/vart handlar du helst?

varför bloggar du?

vad tycker du om, kisse dessie paow & kenza?

hur många besökare har du om dagen?

<3

Anonym

gillar du verkligen den nya amanda i eran skola? du vet att hon ljuger sjukt mkt!

Anonym

1 e du oskuld ?

2 har du strulat ?

3 har du kille ?

4 har du onanerat ?

5 va hette din senaste kille ?

6 tänder du på araber/turkar ?



allt för denna gång, pussilussi

mathilda ♥

sv: hehe ah:)♥

linda.

1.finns det några eller någon som har hjälpt dig med presic allt? iså fall vad?

4.vad är ditt mål här i livet?

5.saknar dig gumman! <333

Anonym

bh storlek?

issa

1. gillar du nån ? :)

2. vem litar du på mest av dina vänner ?

3. vilken musik lyssnar du på mest ?= (a)

4. önska du att du bodde nån annan stans ? ¨

kmr inte på mer nu, :)<3

matilda

hur går det med pojkarna amanda? :D

Säg alla ställen du bott på i ditt liv, jag har kännt dig i 7 år men vet fortfarande inte svaret på den frågan haha sjukt ju! Tycker du fortfarnde playahrad är kul? Och har du gått på någon mer sport än fboll i ditt liv,

love yu

issa :)

1. Vilka bloggar läser du?

2. vad gör dig irriderad?

3. Har du kille?



puss

filippa

vilka länder har du vart i?

vad vil du bli när du blir stor?

satsar du mycket på skolan nu?

kommer inte på något mer älskling =)



fråga något i min frågestund som avslutas på tisdag! http://liippas.blogg.se/2009/september/fragestund.html puss!

frida

hur många läsare har du ? =)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: