by amanda

| Vardag
hejhej ! jag och filippa sitter hemma hos mig och äter supergoda nudlar ! :) mums (a) vi kom hem till mig för inte så länge sen, vi har innan varit i stan för att köpa club glamour biljetter. sen drog vi i allafall hem. vi ska snart dra hem till filippa, så jag bloggar senare ikväll därifrån. jag och filippa ska kanske träffa micke & leo ? jag vet inte, de ändrar sig hela tiden .. -.- men jag bloggar senare, pussar amanda <3
jag älskar er <3 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: