by amanda

| Vardag
my verkar fortfarande inte ha ätit, vi har smsat men när jag frågar om hon är klar så svarar hon inte. hon kanske dissar mig :o men det tror jag absolut inte :) jag har suttit och tittat igenom min blogg, för flera månader sen. jag letade efter en låt men nu har jag hittat den! jag har suttit och letat låtar som jag ska ha på min spel lista i spotify typ. men nu orkar jag inte längre. ska ringa my och kolla läget. pussar amanda<3
Jozzan

Vad ska ni hitta på då?

MICAH<3

söt blogg! :D<3

alicia

sv:japp, min dag har vart bra. hur har din vart?

Datorflickan - fotoblogg

Ja det är helt sjukt så snabbt helgerna går, haha! Men nästa vecka går jag bara i skolan två dagar, så det är ju skönt. :) Hoppas att du har det kul nu i helgen. :D

m'

tack så mkt sötis!

alicia

sv:haha, okej:)

Jozzan

Vi kollade å film, Ice Age 3, den var grymt bra :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: