by amanda

| Vardag
nu är jag hemma igen. kvällen har varit galen men som sagt är det hemligt det vi har gjort ! det var i allafall jag elin filippa matilda moa och cissi. vi hittade moa och cissi påvägen så de följde med.. men eftersom det är en hemlighet vad vi gjorde så kan jag inte berätta så mycket mer om kvällen. var i allafall jätte nära på att komma försent hem, typ 45 minuter så jag blev en riktig bitterfitta på slutet i allafall. menmen, så kan det gå :) men nu ska jag äta lite gott godis som jag fick av jouni (mammas pojkvän) idag. mums (a) jag bloggar nog lite mer senare, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: