by amanda

| Vardag
hejhej ! precis kommit hem igen. det har varit en lååång dag. jag mötte idag vid halv 1 kanske? vi åkte i allafall in till hötorget och hämtade biljetterna sen gick vi till donken och åt lite lunch. sen gick vi och letade efter en godisaffär, hittade en med bra priser och köpte mycket gott godis (a) sen satt vi och väntade på att få komma in. menmen, filmen var jätte bra. inte precis som jag hade förväntat mig men den var rolig iallafall :) efter filmen satt vi kvar en stund och chillade utanför bion. sen drog vi iallafall till skarpnäck men det var tråkigt och jag mådde illa + fick ont i magen så vi åkte till kärrtorp. ida gick hem, så jag skulle också det. men påvägen hem så pratade jag med annie och hon ville att jag skulle komma till båtparken där annie hannah micke och jakob var så jag gick dit. vi gick i allafall till en annan park när jag kom dit. stog där en stund sen gick jag hem för att äta. när jag ätit träffade jag elin, vi åkte till annie så kom hon också ut. vi gick till hopp-parken där flera var men det var tråkigt så jag och elin drog. vi träffade wille, så kom tage också och vi gick hem till wille. satt och höll på med rökelser tills pappa bad mig att komma hem. jag och elin tog sällskap halva vägen hem. nästan utanför mig kom oliver och fredrik från ingenstans. de hade tydligen plingat på mig fast jag inte var hemma. så de stog utanför och väntade på mig. jag stog utanför mig med de, pratade och ja .. sen gick jag in. pratade i telen med mamma och gick sen till datorn. jag kommer snart, pussar amanda<3

ida berättade om låten. jag är inte rasist, men visst är låten ganska bra ? :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: