by amanda

| Vardag
nu är jag hemma igen :) jag drog ut och träffade lite kompis. men jag ska börja från början. dagen började med att jag och ida åkte till tacobar efter skolan i t-centralen för att vi var hungriga. vi delade på en ida&amanda delux =D mums (a) när vi ätit kollade vi runt lite och jag köpte nya väntar (bild kommer senare) efter det åkte vi till centrum och träffade matte tage och venne. vi stog i centrum och till slut gick vi till ip. chillade där och efter en stund kom emil och filippa. strax efter skulle jag hem, så ida tage och venne gick också. ida följde med hem till mig, men satt utanför och väntade medans jag åt för hon fick inte komma in.. när jag ätit bytte jag snabbt om sen drog jag ut igen och träffade ida. vi åkte till bagis där träffade vi pavel viktor adam och filippa. filippa drog hem så vi åkte till kärrtorp igen där matte var. efter en stund kom även emil micke och matthew men micke gick igen. vi satt en bit ifrån centrum och chillade. menmen, jag gick i allafall hem sen. men nu är jag hemma och tittar på idol. men jag kommer om en stund igen, pussar amanda <3
Cecilia keve

Hej mandis :)

Jag var också på tacobar igår, fast det var nog lite senare än dig. Jag var där runt 5. Puss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: