by amanda

| Vardag
förlåt för den dåliga uppdateringen idag .. jag har i allafall precis kommit hem. idag efter skolan gick jag annie filippa micke leo tage melker och rikard hem till mig. vi kollade på film och gjorde lite annat. men eftersom vi var för många hos mig fick jag senare skäll eftersom vi blev busted av syster och mamma som tjallade ;) haha, så vi gick hem till filippa istället och leo gick. vi gjorde typ ingenting. melker gick också efter ett tag. vi andra stannade kvar och gjorde lite allt möjligt. lyssnade på musik, kollade på tv och annat. vi letade också i kanske en kvart efter en pizzeria med hemkörning. i allafall så hittade vi ingen så vi gick till centum och köpte. efter maten gick rikard hem och maffyou kom. vi andra kollade lite videos på youtube och körde klädpoker =) hihi, mer får ni inte veta ! feel the pain =) tills slut blev klockan mycket så jag tage micke och maffyou skulle hem. de skulle följa mig, vi gick i allafall en omväg i skogen, snacka om läskigt (a) men det gick bra.. när vi var utanför mig så gick tage och maffyou åt ena hållet och jag gick med micke en liten bit sen gick jag i allafall hem. men nu ska jag kolla komenterar på bloggen och fixa lite annat, pussar amanda <3








förlåt för de suddiga bilderna !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: