by amanda

| Vardag
nu har jag ny design tack vare mathilda. en som är lite mörkare, hösten håller ju på att komma :) men upp till er läsare, vilken av mina headers var finast ? tyck till så kanske jag byter tillbaka eller har kvar den jag har <3
1.
2.
3.
linn

den längst ner ;D <3

Anonym

en helt ny <3

cornelia! : ) ღ

1 D: <3

linda.

2:)

my elfstrand

nummer 2! :D

linn pettersson

den första måste du bara ha! den är finast!

älskar dig! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: