svar på tal

| Svar på tal
Tova: men vem är det då ;)? killen asså
svar: jag vet faktiskt inte om jag får berätta det.
men du vet vem det är ;)

matilda: DET ÄR TAGE!
OCH DOM PUSSAS!:D
svar: haha nej det är inte tage. kolla kläderna, du ser väl skillnaden ? :)
denise

DET ÄR MATTE! :D

issa

haha :)

din blogg är jätte fin =) <3

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

matilda

men ååh :P

Hon pussas ju med alla killarna :P

Tova

-.- '

matilda

oj vad många det blev



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: