jag tänker tillbaks

| Vardag
jag tänker tillbaka på tiden. alla vänner som jag hade då, som stog mig så nära. som många som jag kallade bror&syster. hur många finns kvar ? hur många gick bakom ryggen, svek och snackade skit ? det var nog de flesta. jag saknar tiden, jag mådde så jävla bra just då. jag hade otroliga vänner, de flesta hade sån stor plats i mitt hjärta. vi bråkade och så, men vem gör inte det ? nu finns de inte längre kvar. både dom&jag är helt förändrade. alla minnen jag delade med dom, kärrtorps centrum, ip, hammarbybacken, second hand ? det kommer aldrig mer komma tillbaks. nu när jag har min gamla mobil, så kollar jag igenom alla sms. hur alla förklarade och berättade för mig att de alltid skulle finnas där och älska mig. synd bara att de inte lovade vad de sa. jag vet inte om jag vill ha tillbaka dom. men jag saknar dom och tiderna så otroligt. speciellt rebecka & maia. de är 2 stycken tjejer som är helt sjukt underbara. de är sig själv och gör som de vill utan att bry sig om vad alla andra tycker. förut var vi bästavänner, nu hälsar vi knappt när vi ser varandra. jag håller mina löften, det vet ni. jag älskar er fortfarande !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: