hissar&dissar

| hiss/diss

* uggs

de är ju inte så jätte fina, men de är varma och sköna ! jag fryser nästan aldrig när jag har på mina, de blir inte så jätte lätta blöta heller. tummen upp för uggs !

bild lånad från google

* komentarer !
jag blir alltid så glad när någon komenterar min blogg. frågar hur jag mår eller berömmer mig för saker. negativa komentarer är också jätte roliga ! folk tror seriöst att man bryr sig om vad de tycker, ett gott skratt helt enkelt :)



*falsksanning är borta !
den bloggen var ju bäst .. fan att paow anmälde den. vilken skvallerblogg ska man nu läsa ? skvaller om storbloggarna är ju så roligt, när man själv inte kan lista ut felen. jag hoppas den personen skapar en ny blogg eller något .. !

* personer som inte står för vad de tycker !
jag har verkligen tröttnat på sånna som inte står för vad de vill och tycker, som bara är tysta när det händer något. kom igen vaf*n, börja kämpa med självförtroendet, och säg som du själv tycker !
nippan såklart!

Jag dissade uggsen x)

Cornelia

FALSKSANNING IS BACK !! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: