by amanda

| Vardag
hej sötnosar. jag skulle ju vara med matilda idag men det blev inte som jag hade tänkt mig så jag avstog. jag och hanna gick hem till mig efter skolan istället, kollade på tv och åt nudlar. sen ringde pappa och hanna var tvungen att dra hem. jag drog på återbesök hos min optiker, fick ett par starkare linser och hittade ett par glasögon som jag förmodligen kommer att få nästa vecka. jag och pappa tog en fika också medans karro gjorde sitt eftersom det tog mycket längre tid för henne än för oss. så vi fikade på en italiensk cafe. menmen, nu ska jag följa med mamma till söder för att hjälpa henne med en grej. hörs när jag kommer hem igen, pussar amanda <3

mums :)
M A T H I L D A ♥

SVAR Isf skulle jag självklart täckt över allas ansikten! Tycker dock det är lite skumt bara för att någon annan tagit bilden.. Aja



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: