by amanda

| Vardag
hejhej :) vi har gäster hemma hos mig nu eftersom att pappa fyller år idag. de flesta gästerna har redan dragit men några är som sagt kvar. det har varit kul att träffa släkten igen ! jag skrev tidigare på min veckans planering att jag skulle vara med annie och visst var jag det. först stannade vi kvar i skolan till 4 och övade till matte provet vi har imorgon. efter det drog vi hem till mig, spelade crazy frog och sjöng singstar sen var hon tvungen att dra hem. jag gjorde mig i ordning och städade lite, tände ljus och lite allt möjligt sen kom gästerna. god mat och god efterrätt ! men nu ska jag umgås, pussar amanda <3

grattis pappa ! <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: