by amanda

| Vardag

blogg.se är skit segt just nu och så har det varit i flera dagar. är det bara så för mig eller för er också? det tar hundra år att publicera inlägg, lägga in bilder och ja det man använder sin blogg till. menmen, jag har precis suttit och gjort matte, jag har prov på onsdag och det finns massor som jag borde kunna men inte kan. så jag försöker öva så gott det går men nu har det tagit stopp och pappa har inte tid att hjälpa just nu eftersom jag redan fått hjälp i 30 minuter minst. men jag gör mer på läxshjälpen imorgon. jag vet inte om det blir så mycket fler inlägg idag eftersom jag verkligen inte är på blogghumör + att det går sjukt segt. men jag kommer om en liten stund, pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: