by amanda

| Vardag
amanda kokkonen - en av världens finaste människor.
du finns alltid och hjälper till när jag behöver det. jag är glad över att vi fortfarande har kontakt. det finns så mycket att beskriva om dig. men du är för bra för att det ska fungera. inga ord kan beskriva dig. du har det inte alltid så lätt och det har jag märkt utan att du har berättat exakt allt. men jag försöker finnas där för dig så gott som det går i allafall. du är värd att må bra och jag hoppas på allt att du får ett perfekt liv. jag älskar dig för den du är, och ändra för gudskull inte på dig för att någon annan ber om det ! du är bra precis som du är och det är så som vi alla vill ha dig. du är en äkta vän, du är underbar. jag älskar dig
amanda kokkonen

Amanda HJÄRTA Amanda.

Du betyder så grymt mycket älskling, det vet du nog! Jag älskar dig. <3

M A T H I L D A

sv: hehe okej :P

Anonym

på villken afär köpte du duna benvärmare?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: