tävling

| Vardag
jag är med i millahs tävling, gå med du också :)
http://millahoman.blogg.se/2009/november/tavling-ldb.html#comment
hopppas jag vinner (a)
Anonym

Sv. Visst var dom :D Bara att jag inte har pengar till det nu.. haha :)

disente

Sv. Visst var dom :D Bara att jag inte har pengar till det nu.. haha :)

michaela

tack så mycket _:)

Hanna

ja, det var skitkul :) gå in och testa du med :D

i d a c e

Sv: Hihi .. ja det har vi :D

Älskar dig med! PUSS

i d a c e

fick du kommentaren ? .. datan dampar ^^

Bella

ha en bra helg nu. Händer något kul? :D

matilda

ja det är bra bebi <3

förutom det som jag ska berätta för dig..

matilda

ja det är bra bebi <3

förutom det som jag ska berätta för dig..

J E S I.blogg.se

jodå, helt okey. sjd?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: