TAGE gästbloggar!

| Vardag

Hej alla läsare som läser våran blogg. Nu är jag och AMANDA hemme hos AMANDA och bloggar som ni märker :)
idag har jag varit i globen, AMANDA oxå men hon och filippa skulle åka och kolla glasögon. Sen gick jag Wille Venne och Mattias runt i globen i 5 minuter sen åkte vi till kärrtorp och hängde i centrum och väntade på att AMANDA skulle komma så att det skulle bli MYCKET ROLIGARE!!! =D sen kom AMANDA och vi va i centrum och sen gick jag och AMANDA hem till henne och nu sitter vi här. Fortsätt läsa den här bloggen så får ni se fler roliga inlägg av mig!! HA EN BRA DAG HÄLSNINGAR TAGE! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: