by amanda

| Vardag
hej sötnosarna, jag kom hem för en liten stund och ska snart hoppa in i duschen. jag skulle träffa annie idag men eftersom hon ska träffa en annan som jag helst undviker för tillfälltet så vet jag inte. hon har inte hört av sig som hon sa att hon skulle göra så vi får väl se hur det blir. jag ska i allafall duscha och sen göra mig i ordning. jag känner för en hemma dag idag men ändå inte. jag ska i allafall göra svenska läxan, vi hörs senare. kisses !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: