by amanda

| Vardag
hej sötnosar. jag sitter hemma och lyssnar på musik och bloggar som ni märker ? ;) idag efter skolan hade jag utvecklingssamtal och fick en massor beröm så nu är mina föräldrar stolta över mig ! efter det drog jag till centrum där matilda och ida väntade på mig. vi drog direkt in till hötorget för att ida hade tid för att fixa naglar. men eftersom klockan bara var 4 så drog vi in på h&m och matilda köpte en bh. efter det drog vi till sallongen. det tog 1 timme och 30 min drygt att fixa naglarna så jag och matilda tog en cheesburgare medans och sen kollade vi resten av tiden. efter naglarna drog ida hem så jag och matilda gick hem till mig och kollade på tv sen drog hon för att jag skulle äta. jag har suttit och letat goose jackor men nu har jag äntligen hittat en, så vi får hoppas att det sitter en på mig om någon vecka ! men nu ska jag ladda in lite bilder till ulrika, kisses ;)



jag & elin haha ! :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: