by amanda

| Vardag
ibland undrar jag om ni är med mig bara för att mina vänner är det ?
jag har börjat tröttna, jag orkar inte längre. jag har bara lust att dra härifrån, till någon annan plats långt borta. där jag kan få skaffa nya vänner, välja mina vänner själv. börja om på nytt och få ett bättre perspektiv. ibland älskar jag mina vänner och för att just jag är jag. det märks tydligt vilka som vill vara med mig frivilligt, vilka som ringer och frågar om vi kan träffas och vilka som aldrig hör av sig. vilka som utnyttjar och driver. snart kommer jag att säga upp kontakten om ni inte visar att ni bryr er, visst jag kanske är jobbig .. men det är för att jag bryr mig om er. jag har tröttnat, jag hoppas ni förstår det.
känn er träffade !
Stora Syster

Älsklings syster, sluta svarade på sms&msn på de du anser är elaka och dissar dig. Det är inte värt att försöka, de har antagligen redan bestämt sig. Ignorera dom, hälsa inte när ni ses, skit i om ni är med samma kompisar i centrum, ignorera dom bara. De som är äkta vänner kommer komma tillbaka till dig.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: