by amanda

| Vardag

hello sweeties ! jag har precis kommit hem. och vet ni vad jag har gjort ? jag har tagit ett till hål i örat ! :)
jag och elin gick förbi ett ställe idag helt plötsligt där man kunde ta hål och hon blev jätte taggad på att ta ett till. först bangade jag ur för att jag inte vågade men jag utmanade mig själv och gjorde det i allafall (a) menmen, idag efter skolan drog jag och elin till globen, hämtade ut mitt legg som ingen får se ! och sen köpte vi en nagelborste och åt på donken. vi drog sen till kärrtorp och stog där med några tills jag blev hämtad av mamma för att vi skulle till kista och titta på väska. den jag köpte igår var jag inte helt säker på eftersom den är så stooor ! men nu har jag köpt en ny så ska lämna tillbaks den andra. synd bara att båda var så sjukt fina, men jag måste välja en "/ ni får se på den i jul för det är då jag får den. menmen, vi köpte en tröja också sen drog vi hem. jag åt middag och sen skjussade mamma mig till pappa, så ja nu är jag här :) ska chilla runt på datorn och sen kolla på ugly betty. vi hörs senare, pussar amanda :) <3

Julia Swalander

Sv: Jadå! förutom att jag har blivit febrig nu, menmen :)

Julia Swalander

Sv: Jadå! förutom att jag har blivit febrig nu, menmen :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: