by amanda

| Vardag
hej sötnos ! jag har precis ätit middag med mamma och ska snart öva till prov. inte mycket har hänt idag faktiskt, jag annie och lippa kollade på film och så idag. de gick ifrån mig efter 2 timmar för jag var trött och orkade inte gå ut och träffa någon. så jag packade ihop mina grejer sen gick jag och mötte mamma. vi gick till banken för att se om mitt bankkort fungerade och sen apoteket för att köpa en ansiktskräm. efter det handlade vi mat och sen hem för att äta. men nu ska jag kolla komentarer, jag älskar sånna ! kisses

Anonym

vilket är ditt favorit tv program? kram www.josefinsorbom.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: