by amanda

|

hejhej, vad har ni gjort idag? själv har jag haft skit kul förutom vissa stunder. det började efter skolan då jag elin och matilda drog hem till elins pappa i älta. när vi skulle kolla bussen kom den inte fören efter 30 minuter så vi stog bara och chillade en bit bort. när vi i allafall kommit till älta gick vi hem till elin och fixade lite saker sen drog vi ut. vi gick till någon park och gungade på några konstiga gunger. efter det gick vi upp i någon skog och hade kul : ) vi gick till något område en liten bit ifrån där vi såg 2 killar som väntade på deras kompisar. de var 97:or och när deras kompisar hade kommit stog vi med de en stund där de bodde sen ville de typ inte vara med oss längre så de sprang iväg. fast envisa som vi var så sprang vi efter dem. när vi kommit till elins gård igen gick vi hem till henne och gjorde lite saker medans killarna satt utanför och väntade. sen försvann de, någon plingade på och ville att emelie skulle komma ut så vi följde med. vi skulle tydligen träffa emelies pojkvän. så vi gjorde de och så gick vi till de konstiga gungorna igen och gungade. sen kom typ 10 stycken och började spotta och grejer på oss så vi gjorde tillbaka. men de kaxiga 97/98:orna fortsatte, slog oss och höll på. så jag och emelie sprang hem till henne och hämtade deras pappa. när han kom ut så sprang de flesta killarna iväg -.- så vi gick hem till henne igen men vi såg emelies pojkvän och killen som plingade på tidigare en bit ifrån där de bodde så vi bad de komma till deras gård igen. vi gick ut till de men efter en stund skulle vi äta så de följde med hem till elin och emelie. vi åt våran yoghurt medans de kollade på. sen var vi inne i elins rum och bara pratade. elin, matilda och emelie som går i samma fotbollslag skulle på lagfotto så jag vart hemskjussad. när jag kom hem åt jag middag och jag ska snart kolla på one tree hill och göra engelska läxan. här får ni några få bilder, pussar amanda <3
      



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: