by amanda

|
hej mina söta boggläsare. jag vet att mitt videoinlägg vart jätte konstigt igår men eftersom de var första gången så var jag lite nervös och råkade säga fel ibland. menmen, borde jag börja med flera videoinlägg oftare ?

idag var det en helt vanlig dag i skolan som det alltid brukar vara, efter skolan drog i allafall jag, elin, matilda och joel och solade solarium. eller i allafall bara jag och matilda medans joel och elin väntade tills vi skulle bli klara. fan så dyrt det är, 8 minuter för 20 kronor :o aja, så det vart inte så mycket skillnad men jag skulle vilja ha en fin bränna till skolavslutningen. i allafall så solade vi och när vi var klara så gick vi hem till mig och gjorde nudlar. fast joel skulle till skarpnäck så han drog. vi åt våra goda nudlar framför tv:n medans vi kollade på tracy beaker (a) skit bra ; ) elin skulle på utveckligssamtal klockan 4 så vi följde henne till skolan och sen åkte jag och matilda till medis. och fikade i söderhallarna på ett skit dyrt café. och så lekte vi lite i hissarna. när vi hade tröttnat på det gick vi till götgatan och kollade efter en adidas jag skulle köpa men den hade inte kommit ännu, eller så är den slut (a) och så provade vi byxor som matilda ska köpa och drev lite på gina tricot. när vi gjort det åkte vi till kärrtorp och träffade venne och alex. de sprang typ runt och hade "jätte kul" och matilda var irreterad på de så vi gick där ifrån och drog hem till mig. hemma hos mig gjorde vi middag, köttfärssås och pasta. och så åt vi det framför datorn medans vi kollade på one tree hill. sen skulle hon hem så vi stängde av så gick hon. nu sitter jag framför datorn och bloggar och ska snart ladda in bilder från dagen som kommer i nästa inlägg. pussar amanda <3
 
det finns ingen sötare ! <3
Anonym

skit söt <3

Anonym

Jag har pratat med honom, fick en kram också;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: