by amanda

|
hejhej, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp hela dagen. när jag vaknade gick jag upp och gjorde mig klar direkt. när jag var klar gick jag in på datorn för att reserverar bio biljetter till mig och ida + blogga. men hon kunde inte bestämma sig så jag satt och väntade på svar från henne och sen vart klockan plötsligt mycket så jag vart tvugen att stänga av datorn och gå för jag skulle möta filippa. påvägen till skolan så kom svante från ingenstans så vi tog sällskap resten av vägen. i skolan så gjorde vi det vanliga, ingenting speciellt. efter skolan skulle jag i allafall ha utveckligssamtal halv 3 och jag slutade 14:10 så jag skulle försöka hinna till centrum i mellan för att följa med några. men påvägen ville en kille i 7:an prata med mig och det tog några få minuter fast han knappt sa något så vi hann inte gå dit. så jag angelica hanna och yosra stog kvar på skolgården tills min mamma kom. när hon hade kommit stog vi och väntade på honom men det dröjde minst 5 minuter till tills han skulle komma så vi gick in och väntade på honom. i väntan så satt vi i klassrummet och pratade med min lärare om våra klassbyten som kommer efter sommarlovet. i allafall, sen när pappa kom hade vi som sagt utvecklingssamtal. de gick väl bra, vi pratade mest om mina skriftliga omdömmen. när de var färdigt så skulle jag till frisören och klippa mig. menningen var att utveckligssamtalet skulle ta 30 minuter men det tog 40 så jag kom 5 minuter för sent till frisören fast det var lugnt i allafall. jag var skjussad dit av mamma och sen åkte hon. hela klippningen orkar jag inte berätta om men farmor kom en liten stund efter mig så jag var inte ensam ; ) jag vart i allafall klar före farmor så jag drog när jag var färdig. jag gick till tunnelbanan och åkte till kärrtorp och så mötte jag angelica i kärrtorps centrum. vi gick till ip där kbk hade träning vilket innebär många av våra kompisar. men de hade precis börjat och vi orkade inte vänta så länge så vi gick hem till angelica och bytte byxor. jag fick hennes nudie och hon mina jenastights. sen kollade vi lite bloggar och spelade in ett videoinlägg som kommer någon annan dag för jag kan inte ladda in videos från mobilen till datorn. angelica orkade inte vara inne längre så vi gick ut och träffade venne och max. vi gick till centrum och där var natou, ibbi och simon så vi var med de. venne och max skulle hem så de drog medans vi andra stannade kvar. vi gjorde typ ingenting, stog bara där och lyssnade på musik. när anglica skulle hem så ville inte jag heller vara kvar så jag gick också hem. när jag kom hem åt jag middag och sen ladda in bilder till datorn och nu bloggar jag. jag ska snart läsa bloggar, desirees, paulinas och kissies. pussar amanda <3
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: