by amanda

|

godmorgon sötnosar. jag vaknade för ganska länge sen men orkade inte skriva just då. men nu är jag här igen : ) jag blev väckt klockan 10 av att olivia ringde och ville ha sina pengar som jag är skyldig henne men eftersom jag ska till grönan så får hon nog de senare ikväll. jag gick i allafall upp åt frukost, klädde på mig, borstade tänderna, plattade håret och ska snart sätta på löshår + sminka mig lite. fanny är redan klar så jag har lite brottom men jag skulle bara visa att jag lever. det kommer nog bli dålig uppdatering idag men jag ska försöka ta lite bilder och blogga när jag kommer hem. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: