by amanda

|
hej sötnos ! idag slutade jag klockan halv 2. jag stannade kvar i skolan en stund med några fast de flesta gick så jag angelica och filippa gick till centrum där några killar var. så stog vi däri högst 15 minuter .. sen ringde natous kusin och berättade att några hade varit taskiga mot henne så vi gick dit där hon var och pratade med de som hade retat henne. men hon som hade gjort det var skit rädd och sa att hon inte alls hade gjort något. vi kom ju faktiskt 7 stycken tror jag. jag skulle till farsta med mamma och hade glömt att hon skulle hämta mig i centrum så när hon ringde mig och bad mig kom till konsum där hon stog med bilen så fick jag springa dit eftersom jag var ända vid skolan. vi åkte i allafall först hem för att jag skulle hämta ett linne som jag skulle byta och sen åkte vi dit. vi köpte lite kläder och kollade och hade mysigt. jag skulle köpa en klänning till skolavslutningen men den fanns inte i min storlek så vi åkte till sickla och skulle kolla om det fanns rätt där. men när jag provade den tyckte jag inte att den var lika fin längre så jag valde en annan. när vi var klara gick vi och handlade mat och sen kollade vi lite snabbt på skor men köpte ingenting. sen åkte vi i allafall hem. när vi kom hem satte jag på datorn i mitt rum och laddade upp en massa bilder och sen sydde jag mitt löshår som faktiskt behövdes. efter det var det middag, och sen satte jag mig framför datorn igen. videosarna är snart klara så de kommer lite senare ikväll : ) men nu ska jag läsa bloggar, skriver senare. puss amanda <3
    


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: