by amanda

|
10 saker ni inte visste om mig : )

* jag har aldrig varit rädd för att gå ensam på kvällar och sånt.
* min mammas pojkvän har 2 barn men jag har aldrig träffat de :o
* jag har bloggat i 1 & 2 månader drygt ..
* jag sitter framför datorn oftast 1-2 timmar varje dag.
* jag blir lätt sur för småsaker (a)
* jag är bra på att börja bråka om saker utan andledning "/
* jag har bott på 3 olika ställen, enskededalen, skarpnäck och enskede.
* jag är otroligt rädd för sjukhus och tandläkaren !
* jag blir lätt sårad.
* jag gråter oftast bara när jag är för mig själv hur ledsen jag än är ..

(gamal bild)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: