by amanda

|

idag har jag haft friluftsdag som jag har berättat, det gick väl helt okej men jag var inte så bra så jag fick medalj ; ) jag orkar inte berätta någonting om dagen då vi hade "skola" så jag berättar bara kort om att my och runa kom till ip så vi sa hej till de och satt med dem en liten stund medans vi väntade på att de andra skulle bli klara. menmen, när vi i allafall hade slutat så skulle jag vara med linnea hedengran men hon hade ont i huvudet och mådde inte så bra så hon orkade inte komma "/ så jag stannade kvar på ip med matilda, filippa, angelica, rickard, venne och joel. men de skulle till skolan så jag gick hem. jag har precis gjort lite läxor och ska snart läsa tidningen "mitt i söderort" (a) det visste ni inte om mig va ? att jag brukar läsa tidningen om vad som händer runt omkring mig ; ) jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, om ida kunde så har jag jävligt stor lust att träffa henne men hon fyllde år för inte så länge sen så hon ska bli firad. och förlåt ida gumman fär att jag glömde skriva grattis till dig i bloggen, men grattis i efterskott (a) i allafall men klockan 6 ska jag till farmor som jag också skrev. och kanske bara vara där en liten stund, beror på om jag ska träffa någon eller inte. annars dröjer jag mig kvar där för mamma kommer endå inte hem fören halv 10 - 11 ikväll. fast om jag orkar och inte är med mamma så ska jag följa med henne och hjälpa henne med en grej på söder. pussar amanda <3
 



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: