by amanda

|
hej sötnosar, efter skolan drog jag hem och satte på mig mitt löshår och laddade kameran och sen drog jag till farsta och mötte Ida. vi träffade hennes pappa så hon kunde få lite pengar och sen gick vi till farsta centrum. vi gick först in på gina tricot, jag bytte ett linne till mindre storlek och köpte också ett till linne. sen gick vi runt lite och jag kollade på en klänning men dock var den för stor och det fanns ingen mindre. och ida köpte en kajal penna tror jag till sin mamma. och sen gick vi ut till torget och delade på ett paket vindruvor som vi sen satt på en bänk och åt. efter det åkte vi hem till min mamma och kollade på top model och nu håller hon på att prova mitt löshår. hon ska nog också köpa : ) vi ska snart ut och träffa kenny och någon tror jag. jag bloggar senare och då kommer en massa bilder, pussar amanda <3
 
ttypida.blogg.se

ooouf grymt sexiga ;)

hahah :P

ttypida.blogg.se

ooouf grymt sexiga ;)

hahah :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: