by amanda

|

jag tänkte faktiskt tipsa om löshår : ) dock är det dyrt men så jävla praktiskt .. de som har kort hår och vill ha längre, eller de som vill ha tjockare hår och har tunnt. jag har inte alls haft mitt länge men redan älskar jag det. jag köpte mitt löshår för att jag ville ha längre eftersom mitt aldrig växer och för att jag vill ha längre, dels så tycker jag att mitt hår är ganska slitet och tunnt. men nu tycker jag att det ser bättre ut och man kan göra fler olika friösyrer och sådär. och när det känns jobbigt, för tungt eller något så kan man bara ta av det. dessutom så räcker det länge. jag tycker faktiskt ni ska köpa löshår, något jag rekomenderar. puss <3

utan löshår.

med löshår.
Anonym

sjukt fin du är med löshår :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: