by amanda

|

hej sötnos, igår somnade jag runt halv 4 och gick upp 10:45. jag och matilda kollade på tv och sen åt vi frukost med min familj ute i trädgården. ganska mysigt faktiskt. sen satte vi på tv:n och kollade på jetix.. jag orkade inte mer så nu sitter jag framför datorn. jag vet inte hur det blir idag. först skulle jag och fanny till grönan men hon vill bada och det vill inte jag. sen skulle jag åka båt men tydligen inte .. fanny är barnvakt så jag skulle inte träffa henne fören vid halv 2- 2 tror jag men nu vet jag inte ens om vi ska träffas, matilda skulle göra läxor så hon ska väl hem någon gång. jag vet inte, orkar verkligen inte vara hemma idag "/ men bloggar sen, puss amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: