by amanda

|

gissa vad jag hade tänkt att tipsa om idag ?
jo faktiskt om filmer. det finns så många filmer som är så himla bra så man bara inte kan sluta kolla. jag gick ofta förut på bio en gång i veckan och hyrde film varje kväll eller laddade ner. tyvärr inte längre eftersom det inte är speciellt billigt. men i en film kan man drömma sig bort, tänka på andra saker när man inte mår bra, leva som i ett annat liv. man kan föreställa sig att man är just huvudpersonen. ingenting som jag brukar göra, men som faktiskt inte är omöjligt. när jag ser på en film blir jag alltid upprörd om någon blir dödad, misshandlad eller något i den stilen .. något ni inte vet är att jag faktiskt brukar sitta och skrika åt tv:n hur jag tycker de ska göra (a) typ något i stilen med "kolla bakåt då" nått sånt : ) sorgliga filmer och med lyckliga slut kan jag börja gråta av väldigt lätt. är det något jag älskar så är det verkliga filmer. som till ex. filmen "säg att du älskar mig" har du sett den ? om inte så borde du hyra den direkt. något du verkligen inte skulle förlora på. det handlar om en tjej som blir våldtagen av några killar i hennes skola, hon vågar inte berätta något för hon skämms och dessutom hotar de med att döda henne. jag har filmen hemma men tyvärr har jag råkat repa den så den fungerar inte längre. kolla på den, man börjar ärligt gråta. jag älskar den filmen, högsta betyg till den.
mikaela

Älskar verkligen också den!! En av de absolut bästa svenska filmer!! :)



Ha en bra kväll!

linda.

älskar den också ! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: