by amanda

|
hej sötnos, idag efter skolan mötte jag upp mamma en liten bit ifrån skolan och tog bilen till länna. när vi kommit dit kollade vi på lite skor, jag fick 3 par som det kommer bilder på senare. och så köpte vi nya tandborstar, deoderanter och en massa annat skräp =) efter det vart jag skjussad till skolan och sen gick jag till centrum och mötte matilda där. vi åkte till medis - söderhallarna och vikade dära. mums (a) sen gick vi till götgatan och kollade lite kläder. vi hade tänkt att träffa leon emil hubbe och oliver tror jag att det var .. men de hade tydligen svårt för att bestämma sig så vi åkte till skarpnäck men sen kunde de tydligen träffa oss så vi åkte till björnsträdgård. men eftersom det var över 5 månader sedan jag träffade leon så var det g a n s k a pinsamt så vi stog mest och kollade på de tills de såg oss .. då de typ skit klodde på oss =) men i allafall så skulle de hem sen så vi åkte till kärrtorp och gick hem till mig, satte oss framför datorn och läste bloggar och nu bloggar som sagt jag. vi väntar på pappa som snart ska komma hem och göra pannkakor till mig och systers 2 kompisar. jag bloggar senare, puss älskling.
linda

Amanda :D <3 kan inte du göra ett till videoinlägg?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: