by amanda

|
hejsan allihoppa, sitter fortfarande på landet och chillar med familjen. faktiskt riktigt skönt att bara vara med de ibland. menmen, jag gick faktiskt upp ganska sent idag, vid halv 12. kankse beror på att jag blev väckt 8 igår och fick åka fram och tillbaka så mycket ? menmen, gick direkt upp och klädde på mig och åt frukost. karro har 2 kompisar här och snart ska vi få gäster. nämnligen 5 stycken till -.- trevligt men ganska många hära. jag hoppas i allafall på att farmor ska åka hem snart så jag kan åka med de hem, för då blir det i allafall tidigare för här kanske vi inte åker hem fören 7 ikväll och det orkar jag verkligen inte "/ sen fixade jag mig i allafall och sen gick jag över till carin och pratade lite med henne och sen gick jag tillbaka. och nu sitter jag framför datorn igen för det finns inte så mycket annat att göra. det är inte ens sol ute, men nu ska jag dra. ikväll kommer bilder darlings, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: