by amanda

|
sista inlägget för ikväll för nu börjar jag bli trött. ska snart göra mig i ordning och sen gå och lägga mig tror jag, kanske spela lite på mobilen och smsa. vi får se .. imorgon går jag upp 10 och åker till grönan mellan 11-12. med elin, tilda, gb, steven och ted tror jag. jag är inte säker. sen åker vi i allafall hem och träffar sean banan och alex. jag bloggar imorgon.
Fred

läs om genmodifierade vindruvor i min blogg! intressantare än det låter!

Johanna

du är så jävla ful och äcklig, gå och dö! ingen skulle ändå sakna dig



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: