by amanda

|
hej sötnos. nu har jag precis kommit hem och sitter och äter glass (a) jag gick i allafall ut och mötte elin och så drog vi hem till annie. hemma hos annie bytte annie till byxor och sen gick vi till centrum. annie skulle träffa olivia så vi sa hejdå och sen drog vi. jag och elin hann till hammarbyhöjden då vi ser 3 killar. vi börjar följa efter de men de tittade bara på oss som om vi vore dumma i huvudet så då vart det ännu roligare att följa efter : ) vi följde efter de ganska länge, tills 2 av killarna skulle hem då vi följde efter den tredje. vi försökte byta nummer men han ville inte fast till slut gav han i allafall med sig. när de drog gick jag och elin till ip där kbk hade träning så vi stannade med några där när de hade slutat. sen vart klockan mycket så jag tog tunnelbanan hem. jag sitter och chattar med radwan, killen vi bytte nummer med och några andra. bloggar snart, puss älskling <3
Della

Soeeet bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: